понеделник, 3 септември 2007 г.

Живота е странно нещо. Предимно лайняно де, макар че знам хора които няма да се съгласят с това ми твърдение. Но както казва един колега, всеки има право на свое пък макар било и погрешно, мнение. От доста време насам, гаснах по един човек. Не че съм го преживял, или го преживявам лесно, но някак си определени събития от последните седмица и половина две, ме карат да гасна душевно и някак си, полека полека, както изплъзващата се от какъвто и да било (макар и минимален) контрол (все пак не съм някакъв диктатор и/или деспот) не ме разбирайте погрешно, връзка, да се ...предавам. Може би звучи клише, може би смешно - не знам, твърде объркан, смачкан и ..деа знам. .. вероятно предаден съм за да изразя точно какво чувствам, с думи. Като допълнителен "бонус", Шефа в събота реши и да ме донакаже, (явно съм бил сериен убиец-изнасилвач в предишния си живот) като изсипа върху градчето ми, градушка, каквато в района не е имало от 29 години насам. Съответно смля колата ми и това което прави ситуацията още по-отвратителна и ..дори травматизираща е че се наложи аз да съм в нея (колата де), докато целия този леден ужас се изсипваше върху ми, същевременно осъзнавайки, как трудно изкараните ми парици постепенно отиват на вятъра,в канализация и така нататък. С други думи - къде ми беше черно в душата, Шефа ме лиши дори и от малката материална придобивка, която ми даваше малко радост в тия черни напоследък за мен месеци. Идеята, с която разказвам това, е че случайно, преди малко погрешно кликвайки на "спонсориран" линк в Гугъл, попаднах на един материал който се казваше "Какво Е и какво НЕ Е, любовта." Доста интересно на моменти, но и доста наивно в определени пасажи четиво. Както и да е - част от него засягаше, социалните строеве и "стадото" както и разбиранията ни за това чувство и споделянето му, но имаше и пасаж, който беше директна препратка от Библията. Сега, аз съм си атеист, но ми се стори смешно,тъжно и дори ... жалко.. колко истина е имало дори в този том. И колко голяма част от тези неща, описани в Коринтяните - 13, важат с пълна сила и днес. За тези от нас, които все още имат нормална ценностна система де.. Затова и се хванах да го преведа и споделя ..
"В допълнение, Библията, дефинира любовта , в главата "Коринтяните" (I Corinthians 13)—по-известна като “Love Chapter”—чрез детайлни характеристики и описания, твърдящи че любовта е...
  • - е търпелива и нежна
  • - не е ревнива
  • - не е натякваща постоянно собствените си постижения и заслуги
  • - не е арогантност или прекалена гордост
  • - не е грубости или неучтивост
  • - не е издигане на себе си и егото си над другия
  • - не се обижда лесно или лесно се ядосва
  • - не е злопаметна или подтиквана от лоши мотиви
  • - не се радва на анархизма
  • - радва се когато, правдата надделее над измамничеството
  • - издържа без да показва, че предстои беда, искрено се надява и вярва в най-доброто, винаги е оптимист и винаги запазва търпение, дори когато е подложена на изпитание
  • - "Любовта не умира" - е сентенция, която никога не маловажна или незначима и винаги мотивира човек, да помага и действа с цел най-доброто за другия
Разбира се, все пак и аз съм реалист и си давам сметка в какъв свят изграден от какви социални и етнически слоеве глобално, живеем и се опитваме да съществуваме. Но както се казва за финал на този абзац, от който бяха заети горните булети -
"За жалост, това не е реалноста! И какво лежи напред за един свят практикуващ нарушаването на всички Божии закони, и съвети, освен практикуването измежду всички нации и хора, на нов вид разбиране и нова форма на любовта: коректност!!"

С това приключвам, споделянето на този микс от чужди и малко мои мисли. Извинявам се предварително, на тези които са по-добри специалисти в трактовките на Богословията, и ме укорят за превода или личното ми анализиране и разбиране на гореспоменатите сентенции. Също така и на всеки, който смята, че съм във фаза "патологичен лигльо и путьо" - е съжалявам, никой не е идеален :). А това си е моя блог, моето мнение (пък макар може би и грешно).
Лека вечер.

П.С: И не, и аз не съм идеалния образец за спазване на споделените Библейски сентенции. То кой ли е де. Сигурно затова и съм атеист. Сигурно и затова ме бие градушка - и по колата и душата.

1 коментар:

Tears of the Dragon каза...

I won’t answer this time
No, I won’t regret it
I won’t take this load on me
I try, try to forget it
The higher they fly
The harder they fall
I’ve been waiting for this moment to come
I played all my cards
The stake was on you
Now there ain’t a single reason to stay
And wait for your call

Здравей,
За съжеление има няколко извода от това което си написал все пак това е моем мнение и може да го затриеш ако искаш.Твое право е :
Колата да важна част от живота ти но не мисля че е болка за умиране...колата се оправя
Колкото до човека по който си "гаснел" може ли въпрос.Говориш за него в минало време да приемам ли факта че е "мъртъв"за тебе .Знам и напълно те разбирам за болката в душата ти и съжелявам за това и се нядавам някой ден да можеш да си отговориш на всичките въпроси който си задаваш сам сега и на който ТЯ не искам по една или друга причина да ти отговори и за всички неща който ТЯ ти причинява и прави само и само за да бъдеш ТИ щастлив.Любовта не може да е любов ако не е споделена ,според мене а най-лошото е когато е споделена и й позволиш да си отиде .Тогава повярвай ми адски много боли.

С уважение:
Angelia